Pimpelmeesje Hele lekkere frietjes van een nieuwe tent bij thuisbezorgd (voor mensen in de regio Nijmegen: potatoes!) 😁
smax We gaan lekker buiten gourmetten met de kinderen. Gister vlees bij de slager gehaald... we hebben er al zin in!
Famofthree Pannekoeken gebakken en daarnaast maakt de vriend van zusje, salade en heeft sushi besteld. Met stokbrood en smeersels.,🥰😁
Blue Ik ben vanmiddag op stap en zit te twijfelen of ik vanavond een quiche in de oven gooi (die heb ik nog liggen) of een pizza of pannenkoeken haal, maar daarvoor moet ik nog naar de winkel. Laatste optie is geïnspireerd door Famofthree 😅
Snoeki Famofthree hmm mij man is plotseling de hort op naar vrienden omdat we eindelijk naar buiten mogen na 9 weken quarantaine en eet daar mee. maar je hebt ons geïnspireerd het worden pannenkoeken voor mijn dochter en mij
Angel1980 Hier wordt het een 'late night' bbq 😎 Boodschappen worden tussen 20.00 uur en 21.00 uur geleverd en daar zit alles bij voor vanavond 😬
Pimpelmeesje Ben ik de enige die geen pannenkoeken of bbq heeft gegeten? Wij aten worteltjes, zalm en kerrie-opbakaardappelen. En als toetje magnum 😇😇😇
Toch6 Aries als ik alleen met de kinderen eet zijn pannenkoeken sneller klaar dan aardappels ofzo 😉 en binnen was het max 22 graden
Rietjesbeker Wij zouden vanavond soep met brood eten, maar ook hier werden het pannenkoeken (met soep, dat wel). Hangt er iets in de lucht dat half Nederland pannenkoeken lijkt te eten?