Vulpen Wij hebben echt heerlijk eten besteld☺️ Gepofte zoete aardappel met maïs, zwarte bonen, avocado, kaas en een of ander wit fris sausje, en nog cheesecake toe, ik zit echt bomvol🙈
Hooyo-shimbir Man kookt, gevulde portobellos, biefstuk op ciabatta met salsa van paprika en rucola sla erbij en hij maakt een zoete aardappel soep. Helaas zit ik nogsteeds te wachten en eet ik wat chips 😂 we mochten 15 geleden eten maar plannen gaat nog niet zo goed.
smax Pasta carbonara. Morgen gaan we nieuwe variant tosti’s maken. Iets met kip en pesto. Ben benieuwd !
Pimpelmeesje Mama had eten gebracht, maar het was absoluut niet genoeg voor 2 personen dus ik heb witlof en gebakken aardappeltjes gegeten en man een wokzak uit de vriezer 😂 Blijkbaar eten mijn ouders veel minder dan wij 🤐
Vulpen Pimpelmeesje Mijn moeder zegt ook altijd na het schillen van twee aardappelen: 'Is dit genoeg denk je?' Ja, voor mijn dochter 🤣
Pimpelmeesje Vulpen ze zei zelfs nog dat de aardappels te veel waren, dan had ik nog wat om voor lunch op te bakken morgen. Ik heb ze in mn 1tje opgegeten 🤭
sjorsje [verwijderd] nou ik ook, hoe kun je nou denken dat je ergens met z'n drieën eigenlijk van eten (aangezien er voor morgen ook nog genoeg zou zijn) en het dan maar net voor 1 persoon genoeg is?
Pimpelmeesje [verwijderd] sjorsje Ja ik had eigenlijk een foto moeten maken 😅 nu is t op.. was voor 1 persoon wel een beetje ruim, maar ik eet momenteel wel wat meer..
Deliana Hartige taart met spinazie en kip. Dochter is gek op hartige taarten, zoon (ok een beetje wat de boer niet kent....) lustte het niet. Iemand een tip voor een hartige taart die kinderen ook echt lekker vinden? Hier lukt het eigenlijk nooit...
smax Deliana Deze eten mijn kinderen graag https://www.lekkerensimpel.com/broccoli-quiche/ Zelfs mijn dochter die eigenlijk niet van broccoli houdt.