iMoeder Kipsate briwat met kip Heb je hier een recept van? Ik heb dit wel eens gegeten en dat was super lekker!
Kipsate iMoeder ik maak ze volgens dit recept https://www.tajine.nl/recept/kipbriwat-filodriehoekjes-kipvulling/
Hooyo-shimbir Kipsate leuk! Die ga ik dit weekend maken. edit; vandaag. Kan de verleiding niet weerstaan
2littlemonkeys Vandaag spaghetti bolognese met een salade Morgen arepa kaas Zaterdag: patatje stoofvlees (kip) Zondag: stokbrood gebakken ei of roerei. De jongste broodje knakworst, die eet geen broodje gebakken ei. 🙄
Kipsate [verwijderd] Het is wel een hartig gerecht of eigenlijk valt het onder hapjes. Het wordt vaak geserveerd tijdens ramadan en feestjes samen met allemaal andere hapjes (loempia, mini pizza's etc).
Vulpen Wij hebben echt heerlijk eten besteld☺️ Gepofte zoete aardappel met maïs, zwarte bonen, avocado, kaas en een of ander wit fris sausje, en nog cheesecake toe, ik zit echt bomvol🙈
Hooyo-shimbir Man kookt, gevulde portobellos, biefstuk op ciabatta met salsa van paprika en rucola sla erbij en hij maakt een zoete aardappel soep. Helaas zit ik nogsteeds te wachten en eet ik wat chips 😂 we mochten 15 geleden eten maar plannen gaat nog niet zo goed.
smax Pasta carbonara. Morgen gaan we nieuwe variant tosti’s maken. Iets met kip en pesto. Ben benieuwd !