smax We halen eten bij de Mac. Eigenlijk zouden we vandaag uit Frankrijk komen en onderweg bij de Mac eten. Vond het wel een goede reden om daar nu eten te halen ๐
Hooyo-shimbir Man kookt vanavond weer (een dag in t weekend is zijn kook avond) maar hij wilt Libanees afhalen ๐คค dikke prima
Pimpelmeesje Mijn eerste poging tot zelfgemaakte nasi. Iets te pittig ๐ maar niet ontevreden over. https://chickslovefood.com/recept/vegetarische-nasi/
Manque 26 graden in de tuin en wat eten wij? Super winterse kost! ๐ In port gestoofde varkenswang met wortelen, snijbonen en puree.
Hooyo-shimbir Kipsate ik heb zo lekker gegeten. Veel mezze warm en koud, salades, olijven, Libanees brood en mixed grill met rijst en groentes๐คค. Het restaurant heeft ook een echte houtskoolgrill dat maakt t toch wel erg lekker.
Lovely83 Hooyo-shimbir was het maar zo ๐ฉ, maar mijn man heeft een hele lieve oud patiรซnt waar we wel eens een bestelling aan door mogen geven.
Vulpen Schuurpapier Nee. Ik doe gewoon wortels, paprika, champignons, tomatenblokjes, havermelk en zalm erin en geraspte kaas erop. Normaal ook courgette maar bedenk me nu dat ik dat in huis heb.