Vulpen Blue Schil en maak schijfjes van de zoete aardappel Kook de zoete aardappel Maak plakjes van de bieten (als je van die voorgekookte gebruikt zoals wij) Leg de zoete aardappel en bieten en geitenkaas op de plaattaart Nog wat Italiaanse kruiden erbij en in de oven
Aries Vulpen Sinds je dat hier een keer gedeeld hebt staat hij vaker op het menu. đ Heerlijk en ziet er ook nog eens prachtig uit!
Blue Vulpen lekker, komt op het lijstje voor volgende week! Zou de geitenkaas ook vervangen kunnen worden door ricotta oid?
iMoeder Vulpen Dat klinkt goed zeg. Hoe lang kook je die zoete aardappel voordat die de oven in gaat?
[verwijderd] Pimpelmeesje Ik moet hier echt zo om lachen! đ Van alle mogelijke spullen en apparaten die je in dat kleine keukentje van je zou kunnen zetten, heb jij een vleesmolen! đđđ
Pimpelmeesje [verwijderd] Nee die staat bij mn ouders đ hoort op mijn superdeluxe mixer die daar ook staat... Heb wel een blender, sodastream en spirelli apparaat, maar die gebruik ik ook bijna dagelijks.
Vulpen Blue Feta zou ik dan eerder doen. Maar ik lust zelf niet echt geitenkaas maar als je de goedkoopste pakt is het bij dit gerecht echt lekker!
Kipsate Vulpen Het klinkt echt super lekker die plaattaart. Ik ben zelf ook niet weg van geitenkaas maar ga het eens proberen met witte Turkse kaas đđģ
sjorsje Zelfgepaneerde schnitzel met zelfgemaakte zigeunersaus en gebakken aardappelen (voor mij zoete aardappel). En een schwarzwaldertoetje.
Adje Hartige taart met gerookte zalm, dille en prei en een mierikswortelsausje, komkommersalade en omdat de taart net niet genoeg is voor 6p nog wat stokbrood met kruidenboter.
Nescio Oudste heeft vanavond gekookt. Ik heb alleen gemodereerd, ze heeft de rest zelf gedaan, van uien snijden tot en met het opmaken van de borden. Kip tikka masala met courgette en zelfgemaakte saus.