[verwijderd] Zoete aardappel-patat (team patat), saté, loempia, kaasballetjes. Menu samengesteld door de kinderen, zondag is patatdag (vrijdag pizza, rest van de week gezond)
LucP De Rendang staat hier al sinds 10u 's ochtends te stoven. Dadelijk wat rijst en een frisse komkommersalade met een zoete azijndressing erbij.
Hooyo-shimbir LucP heerlijk!! Maak je ook altijd De boemboes zelf? Ik ben echt zo dol op Indonesisch koken. 😊
LucP Hooyo-shimbir yep! Altijd eigenlijk wel als het effe kan. Ik vind die voorverpakte altijd een beetje laf. Daarbij ruikt de keuken bij vers maken altijd de hele dag nog lekker 🙂
2littlemonkeys We hebben nog een hele gebraden kip liggen, dus die gaat vandaag op. Daarbij maak ik een “potato casserole” die ik via Pinterest tegenkwam en wat broccoli.
Adje Aries Wij eten bijna hetzelfde, alleen hier de soep niet uit de slowcooker maar een simpel 10 minuten receptje en de loempia’s zijn niet Vietnamees maar een snackbar versie (ik gebruik flensjes ipv loempiavellen) en met zelfgemaakte sweet chilisaus
Uilenmama Goulash soep van een verspakket. Ik ben benieuwd of het lekker is. En of dochter het lekker vind.
Madeliefje06 Uilenmama Was deze van de AH? Wat vond je ervan? Ik ben normaal fan van de verspakketen maar deze vond ik minder. Heel erg zout, een apart smaakje en verre van vergelijkbaar met de goulashsoep die ik normaal maak
Adje [verwijderd] Tuurlijk! Bij de soep maak ik trouwen eerst een papje van de maïzena, anders is de kans op klontjes groot. Het potje kippensoep is zo’n glazen potje met kippenbouillon en wat stukjes kip erin. En de prei gooi ik er aan het einde door, zodat het toch nog even mee warmt en net iets zachter is. Maar dat is gewoon persoonlijke voorkeur.
Hopsatee https://www.eetspiratie.nl/ajam-betawi-kip-in-zoete-ketjapsaus/ Met zoetzure komkommer rijst sperziebonen en kroepoek gebakken uitjes en ei reepjes
Adje Hopsatee Is dit een lekker recept? Hij staat nog op mijn to do lijstje, dus ben wel nieuwsgierig 😄