sjorsje Net nog een restje snert zonder erwt gegeten en vanavond gourmetten met vers gebakken lookbrood.
Adje Wij hadden cannelloni met ricotta en spinazie in tomatensaus en daarop mozzarella en parmezaanse kaas.
Elena22 Bolognese saus uit de Instantpot. Voor mij met courgette spaghetti, voor de mannen met gewone spaghetti. Met Parmezaanse kaas.
Hooyo-shimbir Wij hebben lekker Indonesisch bij de toko afgehaald aangezien we beide een hele slechte nacht hadden met 2x het bed verschonen en kind douche en spuug opruimen 😭
Blue Gebakken zoete aardappel, boontjes en een kaassoufflé. En op het laatste moment bedacht ik me dat ik nog een restje pindasoep had. Die heb ik ingedikt tot een dikke saus voorbij de boontjes. Al met al een gekke combi, maar wel lekker
Adje Uilenmama Ik gebruik deze altijd. Is van Jamie Oliver. En er moet meer parmezaan in dan in de ingrediëntenlijst staat. Die 2 theelepels is voor in de ricotta, maar over het is erg lekker om ook nog over de mozzarella te strooien.
Adje Vandaag eten we spelt-bierbrood met kaas en uien en een bosuiensoep (met ook doperwtjes en courgette)
2littlemonkeys Wij gaan Sinterklaas vieren bij mijn moeder en de kinderen zeuren al tijden om te gaan gourmetten, dus dat gaan we doen 😅 Wel een kleine simpele gourmet, niet teveel poespas.
aardbeitjes Chili con carne! Zonder echte carne maar dit keer met vega gehakt 😁 Verder natuurlijk bruine bonen, paprika, courgette, tomatensaus en rijst
[verwijderd] Dochter eet onverwachts mee bij haar vriendje. Dus het geplande avondmenu schuift een dagje door. In de koelkast stond nog een restant hutspot en een restant spruitjes met rozijnen. Beide opgewarmd en nu eten zoontje en ik dus dit: Het is nog een verrassend lekkere combinatie ook!
Robije Wij vierden Sinterklaas, m’n moeder heeft quiche gemaakt (prei en ham), en we hadden er nachos bij met zelfgemaakte guacamole.