Linnetje Op woensdag mag mijn zoon altijd kiezen wat we eten... Gegrilde groenten uit de oven (Met olijfolie, balsamico, tijm, peper, zout en een restje gorgonzola) met gebakken aardappeltjes en slavink.
2littlemonkeys Wij hebben pasta met gegrilde courgette, paprika, ui en champignon met gebakken chorizo en ricotta tomatensaus gegeten.
Lovely83 Ik heb zin in een stamppot, liefst stamppot boerenkool maar volgens mij is er nog geen boerenkool.
Blue Lovely83 er ligt ook altijd boerenkool (net als andijvie) in de vriezers! Zit wat minder bite in dan verse boerenkool, maar het is prima en spotgoedkoop 😊
2littlemonkeys Het was de bedoeling dat we mini wraps met gehakt, pico de gallo en zure room saus zouden eten. Ik liet de wraps met gehakt en kaas alleen iets te lang in de oven en toen werden het “Mexicaanse pizza’s”
Adje Nu was de oudste jarig en mocht zij dus kiezen. Het werden weer kipfajitas met van alles erbij. En als verrassingstoetje hangop met slagroom erdoor en fruit
[verwijderd] Brood.. (late dienst) Voor ik ga werken een restantje tacovulling op volkorenwraps met gesmolten kaas. Man en kinderen tomaten crème soep met kruidenstokbrood.
smax Toch6 ik heb van de week een kerrie bloemkoolschotel gemaakt. Zelfs m’n dochter die bloemkool mwah vind, vond het erg lekker. Kwam uit een kookboek van simpel en lekker. Ze hebben ook een site vol gerechten. We eten elke week een of twee gerechten uit een van de kookboeken of site van hun. Aanrader!