Kipsate Jongens komen van de opvang (waar ze in de middag ook al warm eten) en ik ga sporten. We eten dus makkelijk, broodje kip met aardappelkroketjes en een salade
Blue Hier rijst met teriyaki saus, wokgroente, stukjes vlees en kokosnoot er doorheen gegeten. Een zelfverzonnen mengsel met artikelen uit de too good to go box. Is me erg goed bevallen! ๐
Kyra73 Een gewokte mix van bloemkool, broccoli, worteltjes en doperwten, vegaballetjes en dat door de witte bonen in tomatensaus met een stukje kaas-uienbrood.
Meca Risotto gemaakt vanavond. Morgen gaan we voor een couscous salade, vond het drie keer niks om te moeten koken met dit weer.
Hooyo-shimbir Grote boodschappen gedaan ๐คฏ Patat meegenomen en dat gegeten, morgen weer een dag om te koken
2littlemonkeys Vers stokbrood met zelfgemaakte tonijnsalade en ijsbergsla. Morgen soortgelijk maar dan met gehaktballen en pindasaus en rauwkost. met dit weer kan ik echt niet meer koken na een hele dag werken en jengelende kids.... #badmom
Meca 2littlemonkeys niks niet badmom je geeft ze eten dat is meer dan genoeg ๐ gister hier ook geen kaasworsten gemaakt want ik wilde geen pan aanraken met die hitte. Vanavond: krieltjes uit de airfryer, bietensalade en een kaasschnitzel.
Adje Kabeljauw in romige saus met citroen en kappertjes, daarbij geroosterde ui en aardappels en gepofte rode bietjes
Lovely83 Voor de kinderen maak ik broodjes shoarma met salade en voor mijzelf salade en gekookte bloemkool ๐ ( ik heb gekke zwangerschapsgewoontes)