[verwijderd] Griekse aardappelschotel, gebakken zalm, ijsbergsla met puntpaprika en komkommer in honing-mosterddressing
Marshmallow Ik beslis in de supermarkt waar ik zin in heb, moet wel iets zijn wat ik van tevoren klaar kan maken.
Madeliefje06 Wraps van (zelfgemaakt) naanbrood met gegrilde kerriekip en hummus. Daarnaast een salade
2littlemonkeys Adje ik eet zelf een salade denk ik 😏 Sushi is voor de volgende keer dat ze weer zo’n goor gerecht willen eten echt een briljant idee
Adje Kip in dragonsaus, gebakken aardappelbolletjes en geroosterde groente van de bbq (paprika, tomaat, ui en aubergine)
Kipsate Gegrilde groente (zoete aardappel, rode ui, aubergine, courgette) met gemarineerde kipfilet van de grill (rozemarijn, tijm, knoflook, citroen)
[verwijderd] Boboti! Man en ik vinden dat heel lekker en het is zo ongeveer het enige wat ik kook met behulp van een pakje. Dochter lust het echter niet, dus we eten het niet vaak, maar nu is ze ziek en eet ze überhaupt niks, dus eten wij iets wat zij toch niet lust!