Adje Pastasalade met uitgebakken chorizo, gerookte kip, cherrytomaatjes, gedroogde tomaatjes, rucola, pijnboompitten, mozzarella (en voor mij apart wat geitenkaas) met honing-mosterddressing
2littlemonkeys Frisse wraps met kipfilet of ham, Philadelphia, sla, geraspte oude kaas, tomaat en wat tuinkers De kinderen doen waarschijnlijk geen tomaat etc erop
Marshmallow Pasta salade met pesto, kipfilet, mozzarella, komkommer en tomaatjes. Voor de jongste doe ik er nog wat zoete aardappel bij.
Aries Iemand nog een tip voor een lekker recept met kabeljauw of heilbot? De vriezer moet leeg. đ Mijn man en kinderen zijn helaas geen visliefhebbers, dus ik zoek iets toegankelijks en niet te vissig.
Adje Aries Deze is heel lekker:https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R669584/vis-met-kappertjes-en-creme-fraiche Of misschien deze:
Aries Kipsate Adje Bedankt voor de tips! Ik heb nog vis voor meerdere gerechten, dus denk dat ik de eerste keer voor de curry ga en dan met groentebouillon in plaats van visbouillon om het nog iets minder vissig te maken en als dat in de smaak valt ga ik die andere suggesties eens proberen. đ
Adje Aries Slim om de bouillon te vervangen! Kan je de foto goed genoeg lezen? Anders maak ik even een nieuwe.
[verwijderd] Hier een salade met gerookte kip... met tosti erbij voor zoon moeten zo weer maar kijkavond
2littlemonkeys Famofthree ik was iets van plan te koken, maar ben uiteindelijk ook bij de grote gele M beland đ