Adje Uiteten met vriendinnen. Ik had gerookte eend met portstroop, daarna zeewolf, zalm en gamba's (oftewel 'vangst van de dag') en NY cheesecake met frambozensaus
Adje Pasta pesto, salade caprese en krokante parmezaankip uit de oven Weekendtoetje: warme wafels met frambozen en/of warme kersen, slagroom en/of bruine suiker-mascarpone
Manque Hooyo-shimbir ja tuurlijk anders ga ik het niet eten ๐ Geloof me, het is lekker. Je maakt gewoon pannenkoeken zoals je gewend bent in de ene pan. In de andere pan warm je wat zalmsnippers en (uitgeknepen) zuurkool op met een paar lepels creme fraiche. Dit mengsel rol je vervolgens in de pannenkoek. Very nice.
Hooyo-shimbir Manque oh echt, eet jij alleen dingen die je lekker vind? ๐๐ Ik ga t onthouden en een keer proberen. Ben best dol op zuurkool namelijk.
Sevenof9 Wij zijn weer verwend door ons kind van 13. We hebben bonenburgers gegeten op een broodje met tomatensalsa, guacamole en microgroenten. Voor erbij zoete aardappelfriet. De broodjes kwamen zo uit de winkel, maar voor de rest heeft ze alles helemaal zelf gemaakt, zo knap! Ze had ook nog ijsjes gemaakt voor het toetje.
2littlemonkeys Ik zat te denken aan bami met garnalen en kip, maar gezien het weer zou dit ook Pastasalade kunnen worden.
Adje Gebakken kabeljauw met viskruiden, in wijn gesmoorde venkel en verse aardappelblokjes uit de airfryer
Adje Ajam smoor, sajoer boontjes, zoetzure komkommer, seroendeng, rijst en kroepoek. Alles homemade behalve de kroepoek, dat gaat me dan net te ver ๐