Ysabella Nasi, die ik echt veel te pittig heb gemaakt. 🤪 Net als jaren geleden met het stoofvlees, was ik de 2 madame jeanette vergeten er na 2 uur uit te halen. Ik vond ze ook niet meer terug na 10 uur stoven. 😂🤣
[verwijderd] Ysabella gisteren ook 2 madam janettes (wel zonder pitjes) in de hete kip gedaan en dat was inderdaad wel heel erg pittig 😂 Vanavond hadden we het restantje hete kip door de nassi geroerd en daarin was het wel lekker dat extra beetje pit.
Lovely83 Lekkerbekjes uit de oven, goed gevulde salade en krieltjes uit de oven met ui, knoflook, zout en rozemarijn.
Ysabella Hooyo-shimbir Ja ik had toen een Surinaamse vriend en hahaha zelfs hij liet het eten aan zich voorbij gaan. 🤐
Hooyo-shimbir Pompoensoep Loempia Aardbei gebakje Fruit shake (En als het te weinig is heb ik nog poffertjes)
Ysabella [verwijderd] Die krengen zijn echt killing. 🙈 Als er ooit iemand langs komt die je niet nog een keer over de vloer wilt hebben met het eten weet je wat je moet doen. 😏
[verwijderd] Ysabella ik had gisteren vooral.lang last van een brandend gevoel aan mijn vingers na het snijden. Ik kon handen wassen wat ik wilde maar dat gevoel ging niet weg.
Rietjesbeker [verwijderd] het enige dat ik nu denk ik, wees blij dat je niet naar de wc hoefde... Dat heb ik na het snijden van pepers wel eens gedaan en toen heb ik de rest van de avond wijdbeens staand doorgebracht
[verwijderd] [verwijderd] ja stom he?! Die liggen hier standaard in de la voor als ik kip en gehakt maak maar niet hij nagedacht.
Miek89 Witlof omwikkeld met ham en zelfgemaakte kaassaus gegratineerd uit de oven en aardappelpuree erbij