[verwijderd] Vandaag oor het eerst na mijn operatie weer zelf gekookt! Courgette gevuld met rijst, tomasr, paprika en champignons
smax Ik denk dat het een gehakttaart wordt. Kan ook nog Spinazietaart worden of Kipkerrie (sinds kort een heerlijk nieuw recept van). Wat we vanavond niet eten, eten we de komende dagen π
[verwijderd] [verwijderd] en omdat mijn leerlingen alleen vanochtend facultatieve lessen hebben, ga ik straks lunchen met mijn rijst en bruine bonen. Gewoon omdat ik daar zin in heb. In het zonnetje.
Adje Carnitas (krokant gebakken Mexicaans pulled pork) op tortilla, met gebakken ui en paprika, maΓ―s, guacamole, verse koriander en zure room
Fantykoekie Maandag waren we in de ikea en hebben we daar gegeten. Dinsdag paella zonder de zeevruchten. π Gisteren aardappels met vegetarisch vlees en salade Vandaag Mexicaanse burritos.
Rietjesbeker Wij eten vanavond preischotel. Gisteravond klaar gemaakt, hoeft vanavond alleen nog maar in de oven (ooit he, ooit zal ik standaard goed worden in vooruit plannen, ipv alleen soms. Tot die tijd hou ik me vast aan mijn soms-momenten)
Adje Adje Kip kerrie met ananas en doperwten (en zelf gemixte kerriepoeder) Dit eten we vandaag. Gisteren werd broodje knakworst en tomatensoep (en maaltijdsalade voor mij) omdat ik me beroerd voelde.
2littlemonkeys Robije ik heb jouw als inspiratie gebruikt, want ik was inspiratieloos! Wij eten ook plaattaart/Plaatpizza π even een lekkere salade erbij voor de frisheid/extra groente