2littlemonkeys Pasta met spinazie a la crème, doperwt, groene pesto en gebakken spekjes. Oftewel monster-pasta volgens de kids 😃
Appelsientje Pasta bolognese. Ben er zelf wel een beetje klaar mee, maar de kinderen vinden het zoo lekker. Doe er veel groente in.
Angel1980 Ik heb krieltjes liggen met een stukje vega 'vlees' en qua groente weet ik het nog niet, waarschijnlijk sla.
[verwijderd] Vanavond couscous met doperwten en feta en munt. Even compenseren voor de pizza van gister...
Suzy85 Pasta met tomatensaus, courgette, champignons en paprika. En misschien wat vis erbij. Alle dingen die m’n dochter echt overheerlijk vindt, zodat ze hopelijk iets eet nu ze ziek is.
Hopsatee Adje Ja tuurlijk, is niet zo spannend hoor ;-) https://foodness.nl/recipe/pasta-ovenschotel-met-ricotta/
Elena22 Turks brood met shoarma en extra paprika erdoor, salade en rauwkost en aardappelschijfjes uit de Actifry. Oh en erbij natuurlijk knoflooksaus.
Adje Hopsatee Hoeft ook niet altijd spannend, als het maar lekker is! Het klinkt heerlijk, ik ga het op mijn uitprobeerlijstje zetten. Thanks!