[verwijderd] Er stond couscous met spinazie, kikkererwten en cashewnoten op het menu. Maar ik heb buikgriep, dus manlief heeft pannenkoeken gebakken voor onze zoon en zichzelf
Hopsatee Ik ben sinds gisteravond misselijk en denk dat ik richting een buikvirus ofzo ga dus ik heb met moeite wat tuinbonen gegeten. Erg culinair dus 😂
[verwijderd] standaard woensdag avond (begint een beetje saai te worden) ossehaas, champignon, ui, pepersaus, strofanofsaus en wit brood om in de jus te soppen.
Adje Man eet niet thuis. Ik ga pannenkoeken bakken voor de kinderen en maak een maaltijdsalade voor mezelf (gepocheerde kip, bleekselderij, mandarijn, walnoot en yoghurtdressing)
Mary Pasta pesto, er zit hier weinig tijd tussen de voetbaltraining en zwemles van de jongste dus moeten op woensdag altijd iets eten dat snel klaar is.
[verwijderd] Zelfgemaakte kipsate, rijst met sajoeri boontjes en kroepoek.. mis wel de pindasaus dan soms maar dat komt hier niet meer in huis.
Sweetl Ik maak straks met de oudste 'pastinaak koekjes' (rosti) en gooi wat bietjes, spruitjes, zoete aardappel, knoflook en knolselderij in de oven. Met een worstje.