Marshmallow Pasta met courgette saus. Jummie wat heerlijk 😋, zoon vond het niet lekker, maar toch een paar hapjes gegeten.
[verwijderd] er stond spaghetti bognese op de planning maar dochter is vanmorgen ziek geworden en kan om 17.10 naar de huisarts met haar. Als dat erg uitloopt denk ik dat het iets makkelijks zal worden.
Ffion Adje Kokosrijst vind ik zo lekker! Kook jij de rijst ook in deels kokosmelk? Heb je een recept voor de hete kip?
[verwijderd] Hooyo-shimbir hier inderdaad ook koorts (39,5) en ze zegt hoofdpijn oorpijn en nekpijn te hebben. thansk ook beterschap daar!!
Kyra73 Rode kool met appeltjes, aardappelpuree en stukje vlees voor man en kinderen en ik een stukje vegavlees
Ffion Wij eten vanavond curry met zalm, spinazie en kikkererwten. Nog nooit gemaakt, maar het leek me erg lekker. Dus ik ben benieuwd.
Adje Ffion Ja ik kook het droog in kokosmelk aangevuld met water, zodat ik ook geen smaak hoef af te gieten. En de hete kip heb ik van deze website: https://www.lekkerensimpel.com/lekker-en-simpel-hete-kip/ en de combi is ook wel erg lekker, het pikante van de kip en het zachte van de kokosrijst 😋
[verwijderd] Er stond couscous met spinazie, kikkererwten en cashewnoten op het menu. Maar ik heb buikgriep, dus manlief heeft pannenkoeken gebakken voor onze zoon en zichzelf