[verwijderd] [verwijderd] de tomatensoep gaat de vriezer in, het word straks snel en makkelijk tapas bij la cubanita 😂
Kyra73 Jessie80 hahaha wij ook, alleen dan met vega-spekjes en voor de rest rookworst en voor mij een vega-schnitzel
Adje Kip in dragonsaus, ovenaardappelen met verse kruiden en room en een salade En het weekendtoetje is tiramisu met zelfgemaakte lange vingers.
banana Pasta met tomaatjes, ansjovis en knoflook. Erbij gegrilde knoflook met olie en knoflook. Voor de liefhebber chilipeper erdoor
Marshmallow Pasta met courgette saus. Jummie wat heerlijk 😋, zoon vond het niet lekker, maar toch een paar hapjes gegeten.
[verwijderd] er stond spaghetti bognese op de planning maar dochter is vanmorgen ziek geworden en kan om 17.10 naar de huisarts met haar. Als dat erg uitloopt denk ik dat het iets makkelijks zal worden.
Ffion Adje Kokosrijst vind ik zo lekker! Kook jij de rijst ook in deels kokosmelk? Heb je een recept voor de hete kip?
[verwijderd] Hooyo-shimbir hier inderdaad ook koorts (39,5) en ze zegt hoofdpijn oorpijn en nekpijn te hebben. thansk ook beterschap daar!!