fafa ja in deel 7 doen ze dat wel, maar in deel zes moet eigenlijk aan Harry uitgelegd worden dat het voorwerpen zijn die heel bijzonder zijn met een speciale betekenis voor Voldemort en er wordt benadrukt dat het niet zomaar iets is. Daarom hebben ze in deel 7 ook een beetje een idee van waar ze naar op zoek moeten. En in deel 6 wordt dit dus compleet tegengesproken, de scène uit het boek zegt echt het tegenovergestelde als in de film. Dat soort dingen kan ik heel slecht tegen. Ik snap dat je dingen weg moet laten in een film, maar een essentieel deel van het verhaal wél filmen maar dan een tegenovergestelde tekst zeggen dat slaat echt nergens op, het kost niet eens minder tijd, het is volgens mij pure slordigheid. Er zitten wel meer van die fouten in. Als je alleen de films kijkt zit het hele verhaal vol plotholes en dat vind ik zo jammer, in het boek is alles uitgewerkt. Lord of the rings hebben ze ook heel goed verfilmd en die boeken zijn net zo dik, dus het is echt wel mogelijk zonder het verhaal te verdraaien. Ik hoop dat ze er ooit nog een serie van gaan maken net als Outlander. Gewoon 1 seizoen per boek, dan kun je het hele verhaal vertellen.