ik zou de aanbevolen dosering aanhouden, tenslotte is het niet zo dat je helemaal geen magnesium binnenkrijgt, maar dit is extra er bovenop.
Ik heb pas een topic geopend over magnesiumolie en ben hier nu 2 weken mee aan het smeren. Heb last van mijn knieën dus smeer het daarop en ook onder mijn voetzolen. Na de eerste dag voelden mijn knieën al veel minder stijf.
En nu ben ik serieus van mijn stijfheid en pijn af.
Daarnaast heb ik mijn pols ooit gebroken gehad en met ooit bedoel ik bijna 30 jaar geleden. Heel lang met regelmaat last van gehad, maar na een jaar of 17 was ik er vanaf. tot een jaar of 5 terug, toen ik dezelfde hand/pols heb gekneusd. Af en toe draag ik dus een brace. Nu had ik eigenlijk alweer een maand of 3 best veel last van mijn hand, maar vind de brace onhandig dus niet gebruikt. Van de week voor het eerst magnesiumolie op die zere plekken gesmeerd en écht, het is niet te geloven, maar de pijn is gewoon 90% minder. Ik weet zeker dat het van de magnesiumolie komt. Ik blijf dus smeren. Let alleen wel goed op welke je koopt. Je moet die met magnesium en water hebben en geen verdere toevoegingen.