Hopsatee Nooit meer lippenstift. Heb ik een hekel aan bij mezelf đ Nooit meer taart of nooit meer koekjes.
Sevenof9 Nooit meer witte, dan eet ik maar bruine bonen in tomatensaus en geen knoflook meer en rode uien en broccoli in plaats van bloemkool đđ Nooit meer in Nederland zijn of nooit meer in het buitenland zijn?
Pimpelmeesje Sevenof9 oehh moeilijk.. nooit meer buitenland dan denk ik. Of mss toch.. lastig! (Had je trouwens bedacht dat rijst ook wit is đ ) Nooit meer wijn of nooit meer bier?
Sevenof9 Pimpelmeesje ik eet altijd bruine rijst đ Nooit meer bier. Nooit meer zwemmen of nooit meer op het strand liggen?
iMoeder Sevenof9 Ik zou allebei niet missen, maar op het strand liggen dan maar. Daar hou ik al helemaal niet van. Nooit meer rijst of nooit meer pasta?
[verwijderd] Nescio nooit meer tv kijken. Doe ik toch al niet haha. Nooit meer autorijden of nooit meer fietsen?
Pimpelmeesje [verwijderd] nooit meer vlees, dat eet ik toch al niet Nooit meer tv of nooit meer netflix ed?
Hopsatee [verwijderd] Nooit meer uitslapen, kan ik toch al niet! Nooit meer zoenen of nooit meer knuffelen met je partner?