Pimpelmeesje Nooit meer horen Niet dat dat makkelijk is, maar heb toch een sterke voorkeur als ik de keuze zou moeten maken. Nooit meer ijs of nooit meer snoep?
[verwijderd] Nooit meer snoep Nooit meer make up gebruiken of nooit meer haar styling producten gebruiken?
SYRV Nooit meer haarstyling producten gebruiken Nooit meer een knuffel geven of nooit meer een knuffel krijgen?
Pimpelmeesje [verwijderd] Uhm als t dan alsnog schoon is liever niet dweilen, anders niet stofzuigen want dan kan ik nog vegen en dweilen om t schoon te krijgen đ Nooit meer seks en de liefde van je leven vinden of nooit meer de liefde van je leven vinden maar wel met iedereen seks kunnen hebben?
Hopsatee Ik denk er al weken over na maar ik kan hem niet beantwoorden đ¤ Ik vind beide niks! Nooit meer televisie kijken of nooit meer een boek lezen
iMoeder Hopsatee Nooit meer televisie kijken!! Nooit meer je handen wassen of nooit meer je oksels scheren.
Hopsatee iMoeder Ieuwww wat een keuze! Maar eh ik heb een okselhaarfobie dus dan maar nooit meer handen wassen đ¤ĸ Nooit meer praten of nooit meer luisteren?
Hopsatee Nooit meer lippenstift. Heb ik een hekel aan bij mezelf đ Nooit meer taart of nooit meer koekjes.
Sevenof9 Nooit meer witte, dan eet ik maar bruine bonen in tomatensaus en geen knoflook meer en rode uien en broccoli in plaats van bloemkool đđ Nooit meer in Nederland zijn of nooit meer in het buitenland zijn?
Pimpelmeesje Sevenof9 oehh moeilijk.. nooit meer buitenland dan denk ik. Of mss toch.. lastig! (Had je trouwens bedacht dat rijst ook wit is đ ) Nooit meer wijn of nooit meer bier?
Sevenof9 Pimpelmeesje ik eet altijd bruine rijst đ Nooit meer bier. Nooit meer zwemmen of nooit meer op het strand liggen?
iMoeder Sevenof9 Ik zou allebei niet missen, maar op het strand liggen dan maar. Daar hou ik al helemaal niet van. Nooit meer rijst of nooit meer pasta?