[verwijderd] [verwijderd] gefeliciteerd! Wat een onverwacht bericht, want zo ver was je nog niet toch? Ik hoop dat alles goed gaat met jullie kleine meisje! En wat vind je oudste ervan? Die was toch zenuwachtig omtrent het hele baby gebeuren, of heb ik de verkeerde voor me?🙈
[verwijderd] Robije Tantetil Born2bme Lisa280887 [verwijderd] Dankjewel allemaal, ze is met ruim .. weken geboren en de artsen zijn tevreden over haar, heeft alleen ondersteuning met ademen om het makkelijker te maken en doet het verder dus zelf. Het blijft per dag kijken hoe het gaat. De oudste kon het eerst niet geloven, maar nadat hij van de schok bekomen was is hij gisteren geweest en als trotse broer heeft hij het supergoed gedaan en er ook van genoten! Lief dat je er nog naar vraagt.
Born2bme [verwijderd] wat een spannende tijd gaan jullie in! Maar wat fijn dat ze het zo goed doet! Hoe gaat het met jou?
Jessie80 [verwijderd] gefeliciteerd met deze geboorte en fijn dat het zo goed gaat ondanks de termijn!
[verwijderd] @faithfull allereerst natuurlijk gefeliciteerd met jullie meiske. Wat een lange weg zullen jullie denk ik nog moeten bewandelen eer ze mee naar huis kan/mag. Voor nu fijn dat ze het al zo goed doet. Hopelijk zet dat zich zo voort.
Born2bme Dankbaar voor mijn schoonouders die onze dochter een nachtje te logeren hebben en ik vandaag lekker kon uitslapen en lekker lui doen voordat ik zo weer moet werken
Lisa280887 Ik ben enorm dankbaar voor mijn ouders. Niet alleen vandaag, maar altijd. Het zijn zulke lieve, behulpzame mensen!❤️
Diazz [verwijderd] Ik lees nu pas dat je bevallen bent! Gefeliciteerd! Fijn dat het ondanks alles goed met jullie gaat❤️
sleutelbloem dankbaar dat ik vanavond veilig thuis ben gekomen. Zelfs bij een bocht waar ik met nog geen 10 km pu doorheen ging glibberde ik al weg.