[verwijderd] Ik meld me ook,πββοΈπ€§ na de kerels ben ik nu op dag 3 beland en daarmee de laatste in de rij.π Beterschap allemaal! πππππππ₯πΆπ₯π₯π»
[verwijderd] Beterschap allemaal hier de buikvariant! Ik heb gisteren een dag non-stop overgegeven. Voel me nu net een dweil maar kan weer wat eten en drinken gelukkig!
Feye Helaas nog meer zieken dus... Beterschap! Hier gaat het nog niet veel beter. Enorm zweten en de kleine beetjes die ik probeer te eten, komen er weer uit. Daar stop ik dus maar mee. Gelukkig blijft water wel binnen. Straks vanuit m'n bed naar het vuurwerk kijken.
[verwijderd] Als ik hier lees mag ik niet klagen. Wat misselijk en drie dagen diarree. Gek genoeg een temperatuur van 35.2. vreemd. Iemand mee bekend? Ben ook vooral tijdens het voeden misselijk. Beterschap dames!
[verwijderd] Pilea ben ook aan het afkicken van medicatie dus kan daar ook nog aan liggen. In ieder geval niet fijn!
Feye Beterschap @[verwijderd] @[verwijderd]! Ik heb uiteindelijk een week alleen maar in bed gelegen. Nu ruim een week later is m'n energielevel nog niet top, na werken en sporten ben ik gesloopt... Hoop dat ik er nu klaar mee ben de rest van de winter.