Vulpen Uilenmama Mijn oudste heeft momenteel een prachtige vlecht, door de juf op de crรจche gemaakt. Leuk dat er ook basisschooljuffen zijn die dat doen ๐
Puzzelstukje Born2bme slecht te zien op de foto maar ze heeft echt veel krullen! Zal morgen andere foto oroberen te maken. ik deed dat ook weleens bij de kids uit mijn klas. Kleutertjes. Was erg leuk altijd als t bijna vakantie was ofzo.
[verwijderd] Mijn dochter heeft mooie lange haren. Maar ik mag er niet aankomen. Ze draagt het altijd los en het ziet er zo slonzig uit.
Puzzelstukje ik heb ook 2 plukken aan de voorkant roze gedaan. Echt knalroze is t. Maar daar liever geen foto van.
Rosemary Ik kan ook af en toe iets gaan posten hier, al zijn de creaties nog niet erg indrukwekkend ๐ Het is nog scheef gedaan ook ๐
Vulpen Rosemary Iris-staarten noemt mijn dochter dat ๐ Van Iris en Michiel, getekend door Dagmar Stam. Heel cute!
Rosemary Puzzelstukje ik heb vroeger als bso juf en gastouder heel veel vlechten en andere haarcreaties gemaakt. Maar met dit dunne pielige haar kan ik dus helemaal niks! Zelf nog geen strakke scheiding! komt vast!
Marshmallow Het vlechten gaat steeds iets beter. Helemaal vlechten vind ik zonde vanwege haar krullen ๐ฅฐ
Toch6 Ik mocht ook weer vanmorgen. Niet helemaal tevreden maar voor een eerste keer met ster goed gelukt ๐
[verwijderd] Zo af en toe mag ik haar haar invlechten. Ben er niet heel goed in dus we moeten maar vaker oefenen๐ Toch wel leuk hoor, een dochter ๐