Elise75 Ik ga vanaf 1 januari ook weekly's maken in mijn bujo. Het gaat zoiets worden, maar dan aan de zijkant mijn to do lijst voor de hele week en ik maak mijn habit tracker per week. Ik ga hem ook in Dutch door maken zodat ik eventueel iets meer kan opschrijven (bijv. Over een ziekenhuisbezoek, een leuke dag of ervaring enz) ik wil het dan graag bij elkaar hebben. Wanneer ik de eerste af heb zal ik hem zeker delen.... Ik ben nog waar zoekende naar mijn eigen indeling van de vakjes enzo
Ietjuh Nikki88 ik moet nog bestellen, maar bij buitendelijntjesshop.nl hebben ze van Midori in A5 formaat blanco boekjes. Daarvan wil ik er 1 gebruiken als โdagboekโ zeg maar. En ik kwam daar ook op A5 formaat BuJo boekjes tegen van een ander merk. Ben alleen even kwijt van welk merk die ook al weer waten. ๐๐
Elise75 Meedoen met een doodle challenge als je niet kan tekenen ๐๐ Ik vind het echt leuk om te doen... Ik leer elke keer weer wat door op te zoeken op pinterest of Google hoe ik iets kan tekenen... Dit dus mijn overzicht tot vandaag๐
Jessie80 Elise75 nou ik vind het super leuk... als dat van iemand is die niet kan tekenen, ben ik benieuwd hoe je die van mij zou beoordelen ๐
Elise75 Jessie80 dit is allemaal natekenen enzo. Ik.vind zelf de sneeuwpop wel echt mooi gelukt, ben ik echt trots op ....
Elise75 [verwijderd] op Instagram doe ik mee. Er zijn verschillende... als je zo3kt op doodlechallenge vind je er wel 2 of 3 .
[verwijderd] Hoi dames, Ik stop met washi's en stickers. Kan ik iemand hier blij mee maken? Alleen de verzendkosten zelf betalen (โฌ6,95). De bovenste rij blaadjes zijn printables, de onderste zijn stickers. Wie het eerst komt... Graag alles in 1 verzenden.
BabyFG ik ben lekker aan het bijwerken geweest in m'n journal ๐ toch maar weer de oude in gebruik genomen....die brede pagina's toch wel fijn voor weekly's enzo... nu moet ik nog aan december gaan beginnen! ben benieuwd of ik het beetje volhou haha
iMoeder Ik ben ook overgestapt op een wat minimalistischere inslag. Door tijdgebrek vooral. Heb even geen recente fotoโs.
[verwijderd] Help! Ik sta nu in de action, hoe heten die half transparante stiften en hoe zien ze er uit?
iMoeder [verwijderd] Beetje te laat denk ik. Maar ik denk dat je mild liners bedoeld. Alleen die worden, voor zover ik weet, niet in Nederland verkocht. Ik bestel ze op Ali. Zebra mild liners vind ik het fijnste.