Ik dacht ik open maar even een nieuw topic ipv alles bij de buik foto's te schrijven. Toen ik in het ziekenhuis aankwam bleek ik al 2cm ontsluiting te hebben π dat was goed nieuws. Nu hebben ze een ballonnetje geplaatst, dat was wel pijnlijk en moest helaas twee keer omdat hij de eerste keer niet goed zat. En nu afwachten. Mijn arme man niet helaas op een stoel slapen.