Hier vroegen ze dat ook altijd. Wij hebben bv een maileg poppenhuis gehad van een groep collegas, of way2play, wobbel, ik vroeg dan altijd dingen voor wat ouder, grapat ringen en poppetjes (daar kunnen ze al heel snel mee spelen ), Grimms regenboog , Fagus autos (echt heel mooi, belachelijk duur, ideaal voor groepscadeaus).
En dingen net naam, armbandje, mijn eerste jaar boek , voorleesboeken met hun naam, prentenboeken, een stoeltje