CrazyCatLady ik ben geloof ik weleens in Ruurlo in het doolhof geweest (ik kom oorspronkelijk uit die omgeving), maar vond het niet heel spannend. Leuk als familie uitje, maar met z’n tweeën? Zou ik er niet perse speciaal voor heen gaan.
Zutphen vind ik wel erg leuk, heel schattige stad met leuke boetiekjes, oude stadsmuren. Er zit daar een heel ouderwets snoepwinkeltje, met oude kruidenierskasten met glazen potten snoep enzo. Leuk centrum waar je lekker kan rondwandelen.