Vulpen Ja maar daarvoor moet je eerst langs de huisarts 😉
Moet je daar echt langs dan? Ik ben met 2 kinderen ook bij de oogarts geweest en heb gewoon de assistente gebeld voor een verwijzing. Zat dezelfde dag nog in de mail.
Dat druppelen valt mee hoor. Tuurlijk voelt het even vervelend, maar mijn dochter moet elk jaar en ziet er nooit heel erg tegenop.
Ik had trouwens ook nooit gemerkt dat ze slecht kon kijken, maar bij de orthopist bleek ze +3 en een lui oog te hebben🙈