[verwijderd] poe! Daar vraag je me wat haha
ik zou vooral kijken wat je aantrekt qua tunische patronen. Je kunt ook beginnen met proeflapjes te haken in de verschillende steken die uitgelegd worden op youtube bijv. Er zijn best veel steken te vinden π
ik ben zelf erg fan van de knit stitch (die gebruik ik in deze deken) maar ik heb ook een prachtige sjaal gemaakt met de gewone tunische steek (zie fotoβs). Dat patroon was trouwens Γ©n makkelijk en geweldig om aan te werken. De vormen die t aanneemt met 3 basisprincipes en eigenlijk zΓ³ simpel is gewoon geweldig! Ik heb er nu 2 gemaakt en er komen er nog wel meer bij in dit patroon denk ik π¬ (mocht je interesse hebben dan kan ik de Ravelry link wel posten, is een betaald patroon wel geloof ik maar t echt helemaal waard!)
entrelac is ook een leuke techniek, dan krijg je een soort lapjesdeken (is vooral leuk met een verloopgaren bijv). Het formaat van die lapjes kun je zelf bepalen in feite. Voor die techniek kun je t beste even kijken bij Jellina creations. Zij linkt naar filmpjes van een bekende tunische haakster en daarin wordt t heel makkelijk uitgelegd allemaal π