[verwijderd] Als je je hobby maar een paar weken per jaar kunt beoefenen, moet je die paar weken natuurlijk ook helemaal losgaan!
[verwijderd] [verwijderd] Zou bijna vragen waar kan ik die bestellen! Echt leuk gedaan, alleen ik krijg er altijd eentje van mijn sm die vindt dat ook geweldig om te doen.
Toch6 Kraamkado voor nieuwe nichtje. Vannacht tot 1u doorgegaan, vanmorgen de laatste draadjes weggewerkt. Planning was 9.15 weg, was om 9.13 klaar đ afgeleverd nu dus kan showen
[verwijderd] Ik ben weer lekker bezig geweest. (De bovenste is het exemplaar waar ik mijn haar aan had vastgelijmd.) En dochter doet ook mee:
[verwijderd] En de laatste! Nu ben ik klaar, want na de kerst kan je iemand niet meer met goed fatsoen een kerststukje geven! đđ
Toch6 [verwijderd] jij woont aan de andere kant van de waal toch? Dan is met de auto makkelijker đ Hm volgens mij ben im nu in de war met mamalon đ¤
Uilenmama Ik ben benieuwd hoe het is met lindalovesmo. Hoe gaat het met de eenhoorn? Ik ben zelf weer aan het borduren. Zal van de week een foto plaatsen.
Uilenmama Geen foto van mijn borduurwerk, maar van een kleurplaat. Het is alvast voorwerk voor de Crea5220 die ik volg. Komt pas op 5 juni online...thema: blauw. Lekker op tijd dus.
[verwijderd] Pogingen om mijn hobby van het maken van kerststukjes uit te breiden naar andere jaargetijden. Ik ben niet ontevreden voor een eerste poging! đ