[verwijderd]
Cactusje o echt? Hmm..
Cactusje o echt? Hmm..
Ik zie een streepje hoor! En als je 'm ziet is tie best duidelijk!
[verwijderd]
Ik heb nu niks met m'n scherm gedaan om het te kunnen zien. Gewoon lekker donker met het filter aan. Misschien ook omdat de foto groter is, maar ik zag hem meteen! Dus, gefeliciteerd!!
[verwijderd] ik denk dat ik hem op de test zelf ook wel makkelijker zie dan gisteren.. Gisteren was ik hem soms helemaal kwijt, dat is nu minder. Denk ik.
Morgenochtend maar weer een testje doen. DUURT LANG!!
Cactusje nou gefeliciteerd vind ik het nog te vroeg voor
Wel heel lief
[verwijderd]
Je zit natuurlijk nog voor je nod dus dan verander ik het in een voorzichtig gefeliciteerd. Vind het gewoon heel cool!
Cactusje ja NOD is morgen of overmorgen
[verwijderd] ik zie hem ook wel.duidelijker, maar wel.spannend, ken de testen ook niet, had je deze vorige keer ook? Waren dat niet de testen die pas super laat een streepje gaven?
Ik testte ruim 3 jaar geleden ook heel licht op mijn nod. Het resultaat is nu een lekkere eigenwijze peuter.
Je zit nog voor je nod toch?
Spannend nog ff
Honkeytonk nee dat waren anderen en die heb ik gelukkig niet meer , maar de vorige keer liep mijn hcg ook wel wat langzaam op dacht ik toch?
Ik gebruik deze testen al voor Robbie en negatief is echt omo wit.
[verwijderd] Ja, ik zit nu 13 dpo. Morgen of overmorgen is mijn nod
Schuurpapier JA! .... Ik heb geen geduld.
Spannend! Ik zie het streepje ook op je nieuwe test!
Ik zie hem toch echt zonder turen. De duimen draaien voor een nog mooiere test morgen.
Ik zie hem ook! Hopelijk morgen weer duidelijker streepje!
Ik denk dat ik ongesteld aan het worden ben. Ik veeg net wat roze en ik heb ook buikpijn.
Ik ga wel lekker heen en weer zeg.. ben benieuwd of het door gaat zetten.
Born2bme we trekken gewoon nog geen conclusies tot morgen
[verwijderd] hรจ balen
Ach dat zou jammer zijn, ik zag t vage streepje ook.
[verwijderd] Morgen weet je het in ieder geval zeker. Die onzekerheid is gewoon vervelend, zeker als de wens groot is.