Ik zie op beide fotos iets! Duim voor je!

En? (Stille meelezer hierπŸ™ˆ) ik zie m ook op de foto van gisteren. Hoefde er niet naar te turen

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ik ben ook totaal niet nieuwsgierig ofzo hoor, maar t zou fijn zijn als je even wil opschieten met het showen van je (liefst positieve) test 🀣

Ik zag het streepje op de test van gisteren ook!😬

• [verwijderd]

Haha, ik ben blij dat er nog meer nieuwsgierige kippen zijn op de vroege ochtend 🀣

• [verwijderd]

Hahaha. Nou de test is opgedroogd maar het streepje is hetzelfde als gisteren.. echt suuuuper licht dus. Nu zit er minder dan 24 uur tussen dus misschien is mijn hcg nog niet verdubbelt? Maar kweenie..
Het is dezelfde test als gisteren trouwens , geen early want die hadden ze niet. Ik ga zo een foto maken .. als dat lukt πŸ™„

• [verwijderd]

Mega foto, excuus πŸ˜›

Ik zie hem hoor, hoefde er minder moeite voor te doen dan gister

• [verwijderd]

Ik zie een streepje hoor! En als je 'm ziet is tie best duidelijk! πŸ™‚

[verwijderd]
        Ik heb nu niks met m'n scherm gedaan om het te kunnen zien. Gewoon lekker donker met het filter aan. Misschien ook omdat de foto groter is, maar ik zag hem meteen! Dus, gefeliciteerd!!

• [verwijderd]

[verwijderd] ik denk dat ik hem op de test zelf ook wel makkelijker zie dan gisteren.. Gisteren was ik hem soms helemaal kwijt, dat is nu minder. Denk ik.
          Morgenochtend maar weer een testje doen. DUURT LANG!! πŸ˜«πŸ˜‹

• [verwijderd]

Cactusje nou gefeliciteerd vind ik het nog te vroeg voor πŸ˜…
          Wel heel lief ❀

[verwijderd]
            Je zit natuurlijk nog voor je nod dus dan verander ik het in een voorzichtig gefeliciteerd. Vind het gewoon heel cool!

[verwijderd] ik zie hem ook wel.duidelijker, maar wel.spannend, ken de testen ook niet, had je deze vorige keer ook? Waren dat niet de testen die pas super laat een streepje gaven?