Suzy85 Balen [verwijderd]! Vooral als je aanvankelijk een goed gevoel had. Hopelijk volgende ronde beter.
[verwijderd] Thnx girls! Maar het maakt niet uit hoor, het is pas ronde 1 .. Ik ben gewoon verwend dat ik 2X in de eerste ronde zwanger raakte π Maar ben niet verdrietig of wat dan ook π We gaan het gewoon nog een keer problemen, haha
Cactusje Hier dienen de misselijkheid en pukkeltjes zich al aan.. stomme pms! Had ook best nog wel een weekje ofzo kunnen wachten ipv nu al..
[verwijderd] Jammer @[verwijderd] Toen ik zwanger werd van mijn zoon had ik ook een klein beetje spotting. Echt maar een paar minispettertjes.
[verwijderd] Ik voel me toch zo beroerd; misselijk en blegh. Mijn borsten beginnen ook zeer te doen. Ik dacht: fuck it, dit kan toch niet tussen mijn oren zitten? Dus ik doe nog een testje ... ik zie een heeeeel licht streepje. Ik weet niet of jullie hem kunnen zien?
Dahlia [verwijderd] ik zie m! Ik kan de foto niet vergroten op mijn telefoon maar ik zie m. Maak s een foto van alleen de streepjes π¬?
[verwijderd] Dahlia ik zal het proberen, haha. Hij is zo ontzettend licht dat ik hem soms opeens niet meer zie
[verwijderd] Dahlia Foto: maar hij is zo licht, ik denk niet dat je hem zo ziet. Van ver is hij duidelijker..
Vulpen [verwijderd] Ik zie niks, maar duim voor je hoor! Zolang je niet ongesteld bent is er hoop toch?
Cactusje [verwijderd] Blauw licht filter uit, scherm fel... en gevonden! Als ik hem gevonden heb kan ik hem ook niet meer niet zien.. oohh spannend!!
[verwijderd] Vulpen ik zie hem op die foto ook niet, wel op de andere! Over 2/3 dagen moet ik ongesteld worden. Spannend wel π zou het zou het? π
Robije Oh wat maak je het spannend. Ik zie op de eerste foto een heel licht lijntje, op de tweede niet.. Heb je geen clearblue?
[verwijderd] Robije nee, en morgen is het zondag dus ik denk dat ik mijn vriend -als hij straks thuiskomt- even naar de apotheek/supermarkt schop voor een early zwangerschapstest π