Cactusje Lovely83 Oooh nog 1 kansje dus. Had het idd eerder gelezen dat je maar een aantal rondes wilde proberen. Lest best dan maar?
Cactusje Toch6 Maandag weer denk ik. Dit was een early van action, ik heb nu alleen nog een gewone van Etos liggen. Maandag zit ik dan ook echt na nod. Achteraf bij deze ook te kort in het bakje gediptπ maar dat lijkt me niet uit te moeten maken.
Cactusje Hmm.. toch nog wel erg licht.. wat op zich ook niet heel gek is, ik testte bij eerdere zwangerschappen ook pas later echt duidelijk positief.
Honkeytonk Cactusje hij is wel licht zeg, die action was donkerder. Heb je niet nog een action om te doen? Misschien heeft deze test veel meer hcg nodig?
Cactusje Toch6 Hij is op de foto net iets lichter dan in het echt. Maar had hem toch al wel wat donkerder verwacht eigenlijk.... Ik heb nu predictor gekocht en die doe ik morgen.
Cactusje Honkeytonk Die van action was een early en had er nog 1. Had natuurlijk minder nodig dan die van vanmorgen wat een gewone was. Heb voor morgen van predictor gekocht, zo'n pakje waar een early en express in zitten, en kijken wat die gaat doen.
[verwijderd] Cactusje natuurlijk, maar je was bij mijn positieve testen ook zo betrokken, dus dat doe ik graag (oprecht) terug π Maar ziet er goed uit hoor! Ik wil je wel feliciteren!! π
Cactusje Bovenste is de early, de onderste de express.. Predictor zegt echt positief dus ben nu wel weer klaar met testenπ