[verwijderd] Vulpen hij was heel erg blij, moest zelfs een traantje laten π Ja, in een ideale wereld had hij liever tot de zomer gewacht, maar hij is een eeuwige twijfelaar op dat gebied dus ik neem daarin dan gewoon de beslissing, haha.
Cactusje Mijn ovu test leek vandaag toch iets donkerder, kreeg het alleen niet goed op de foto. Ga er morgen ook nog wel 1 doen om te kijken of ie ook echt op loopt. Vraag me alleen wel af of ie nog donkerder zal worden omdat die van action niet zo erg donker worden?
Cactusje [verwijderd] Nee, heb het een paar keer geprobeerd hem goed op de foto te krijgen maar het lukte gewoon niet..
[verwijderd] Cactusje hopelijk dat die van morgen lukt. Een positieve test is echt 2 evendonkere lijntjes of de teststreep zelfs donkerder dan de controle streep.
Cactusje [verwijderd] Ik was niet thuis vanmorgen om een test te doen. Nu kan ik er vanavond nog wel 1 doen, maar moeten ze niet tijd hetzelfde tijdstip gedaan worden?
[verwijderd] Cactusje nee hoor, zolang je ongeveer elke 24 uur test dan zit je goed. En als de test begint op te lopen dan kun je elke 12 uur testen als je wil.
Cactusje [verwijderd] Heb jij toen ook de bijsluiter aangehouden? Want volgens de bijsluiter zou ik dan het best morgen seks kunnen hebben. Of toch maar gewoon vanavondπ
[verwijderd] Cactusje ik deed het ook dezelfde dag. Want dan staan de soldaatjes klaar voor als het eitje springt π
Cactusje [verwijderd] Heeft m'n man wat te doen vanavondπ. Aangezien ik nu op cd17 zit, verwacht ik dus ook een langere cyclus dan normaal. Poeh, nog 2 weken wachten voor ik dan eventueel zou kunnen testen. Wat zo'n bloed donatie al wel niet met je lijf doet. Had ik iig niet verwacht.
[verwijderd] Cactusje ja 2 weken wachten inderdaad. De langste 2 weken van mm leven π Of nee, de langste 2 weken waren de laatste 2 weken van de zwangerschap. Dan ga je de 40 weken over en dan gaat de tijd 6X zo langzaam π Haha
Cactusje [verwijderd] Als het goed is hebben we op het juiste moment seks gehad, ik heb nu steken en pijntjes die ik herken als ovulatiepijnπ. Nu kan het lange wachten beginnen.
[verwijderd] Cactusje yes! Ga je vandaag ook weer een testje doen om te kijken of je piek voorbij is? Go zaadjes, go! πββοΈπββοΈπββοΈπββοΈπββοΈπββοΈπββοΈ