[verwijderd] Honkeytonk Ik vind hem ook wel heel duidelijk voor een indroger, maar ik ken het merk niet dus ik ben nog voorzichtig.
[verwijderd] Vanaf nu niets meer drinken en over een paar uur weer een test dan! Ik ben een sukkel, ik ging echt uit van negatief!
[verwijderd] [verwijderd] Heb goede hoop! Denk dat er na 10 minuten ook wel wat stond hoor! Spannend!
[verwijderd] Honkeytonk 😂 nee, en de spanning helpt niet 😛 Ik ga vanmiddag een Clear Blue early halen. Die zou gevoeliger moeten zijn dan de MedicAid. Sjonge, waarom wachtte ik nou zolang met kijken 😑
Honkeytonk [verwijderd] heb je geen predictor in Frankrijk?! Die zijn super goed en heel snel en duidelijk!
[verwijderd] Oh wat spannend!! Ik voel gewoon de zenuwen en spanning, haha zo gek. Gauw, ga drinken! Of ga in bed liggen, ik moet áltijd plassen als ik net warm in bed lig😆
[verwijderd] [verwijderd] er rent hier een dreumes rond dus ik kan niet in bed gaan liggen 🤣 @Honkeytonk , die verkopen ze alleen bij één bepaalde supermarkt maar die zit hier niet in de buurt. Clear Blue is hèt merk hier 😛
[verwijderd] Aaaaaah! Ik vind hem te duidelijk voor een indroger hoor, denk dat je gewoon zwanger bent!!!