Cactusje Lovely83 Oooh is deze maand goed voor een jongen? Hier wordt de eisprong ook woensdag voorspeld. We zullen het afwachten.. Eerst maar eens zwanger zien te worden.
[verwijderd] Oow als die kalender klopt dan zouden we nu, na 3 jongens, een meisje moeten krijgen Maarja, onze tweede had ook een meisje moeten zijn π€π€ De andere twee jongens klopten trouwens wel π
[verwijderd] Cactusje ik heb geduld, haha. Ik voel niets behalve de normale pms klachten. Ik doe denk ik 10 of 11 dpo een testje π
Cactusje [verwijderd] Als het goed is woensdag. Alleen nog geen signalen dat ie in aantocht is, maar dat kan morgen natuurlijk zomaar anders zijn.
Cactusje [verwijderd] Geen idee, heb ze nog nooit gebruikt. Misschien dat ik ze maar eens in huis haal als het deze ronde niet lukt. Ik wacht nu eerst in spanning jouw test afπ
Cactusje [verwijderd] Ik heb ze nu toch maar gekocht, ik heb vanaf mijn menstruatie elke dag krampen dus ben bang dat ik hem zomaar missen kan. Ik ga straks voor het eerst 1 doen. Nu eerst de bijsluiter uitpluizen.
Born2bme @[verwijderd] ik breek even in in dit topic, sorry meiden! Maar ben benieuwd of je je nog in kunt houden.
[verwijderd] Born2bme haha, ja ik kan me nog goed inhouden. Ik voel niets iets speciaals waardoor ik denk dat ik misschien zwanger ben, dat helpt wel. Overmorgen ga ik mijn eerste testje doen, dan ben ik 11 dpo.
[verwijderd] Cactusje Ja leuk! Ik vind ovulatietesten heel leuk, haha. Het voelt als stiekem spieken en dat vind ik leuk π Op welke dag zit je nu?
Cactusje [verwijderd] Ik zit nu op dag 12. De app voorspeld een cyclus van 27 dagen. Mijn test is nu aan het testenπ
[verwijderd] Heb je altijd een cyclus van 27 dagen? Want volgens mij kan je beter beginnen op cd 10 dan. 27 - 14 = eisprong rond cd13. Ben benieuwd of hij morgen duidelijker wordt! π
Cactusje [verwijderd] Nee mijn cyclus varieert van 25 tot 30 dagen. De app pakt het gemiddelde en heeft nu dus 27 dagen genomen. Ik denk ook niet dat ik al te laat ben met testen omdat de andere aanwijzingen van een naderende ovulatie nu wel beginnen.