Lotion Ik moet echt nog wennen aan dit forumπ @[verwijderd] gefeliciteerd! Hier is mijn nod 12-01 Ik ga vanaf nu wat actiever worden hier. En even terug lezen π
Lovely83 Deze maand word het hier ook niks π©, volgende week mijn eisprong en dan is man een week in het buitenland π.
[verwijderd] Cactusje ugh, ik ben al 2 dagen aan het testen en het irriteert me mateloos, haha. Ik zie een heeeeel vaag lijntje, maar zo licht dat Ik hem niet op de foto krijg en ook twijfel ik over de kleur. Vanmorgen weer getest en weer zo'n zelfde lijntje. Ik denk dat het misschien een doorgedrukt streepje is.. hoewel ik vorige maand ook heb getest met dezelfde testen en toen waren ze echt mega wit. Dus.. Ik hang een beetje in limbo π
[verwijderd] Cactusje net even vergeleken met een ovulatietest uit hetzelfde doosje. Op de ovulatietest komt een mooi (heel) licht roze lijn. De zwangerschapstest heeft weer hetzelfde hele vage lijntje. Dus ik denk dat het niets betekent.
[verwijderd] Suzy85 geen idee π€£ .. Ik heb zo'n doosje bestelt met 50 ovulatietesten en 20 zwangerschapstesten of zo via Amazon. Van die kleine dipstick testjes. Ze lijken erg op die van Sensitest.
Suzy85 [verwijderd] Haha, okΓ©. Misschien wel een duidelijk voorgedrukt/indroogstreepje dan standaard bij deze testen. Ga toch voor je duimen dat het wel wat is!
[verwijderd] Suzy85 ja misschien wel inderdaad. Hoewel ik ze vorige maand niet zag. Maar misschien toen gewoon niet zo obessed gekeken als nu, haha. Ik ga er vooralsnog vanuit dat ik niet zwanger ben. Ergens denk ik namelijk dat hij anders wel ietsje was opgelopen in vergelijking met gisteren. Maar aangezien hij precies hetzelfde lijntje geeft denk ik dat het niets is. Morgen nog een keertje testen en dan hou het voor gezien als hij weer eenzelfde lijntje geeft.