iMoeder Hopsatee Ik heb het zelf ook wel eens niet zo gedaan en dan gewoon melk + havermout in de pan, of in de magnetron. En ik vind het zelf dus ook echt verschil maken. Met voorweken is lekkerder
Sevenof9 Vandaag bij de verloskundige geweest, ik ben tot nu toe 10 kilo aangekomen tijdens de zwangerschap en ze zei dat dat wat aan de hoge kant is😅 had ik toch goed bedacht dat die koekjes en chocola niet zo'n goed idee was.
Hopsatee Sevenof9 ik vond het altijd in golven gaan. Bij de een kwam ik begin veel aan bij de anderen op het einde pas. Maar gemiddeld genomen kwam ik altijd ongeveer hetzelfde aan. Kan best dat je nu wat hard gaat maar het weer bijtrekt. Niet teveel koekjes maar af en toe is wel een goed idee 🤪
Sevenof9 Hopsatee Ja ik ben ook in het eerste trimester niet aangekomen en daarna dus ineens wel. Maargoed ik maak me er verder ook niet zo druk om, ik vind 10 kilo nou ook weer niet zo extreem.