Uilenmama Huggybird Ik heb dit recept gisteren gemaakt. Alleen ietjes anders omdat ik sommige ingrediënten niet had. Maar het was erg lekker, ik at het met bloemkoolrijst en de rest met zilvervliesrijst.
Huggybird https://www.oanhskitchen.nl/gehakt-ovenschotel/print/15799/ Dit is ook een super lekker gerecht met veel smaak. Ik maak m voor T en A geregeld met aardappelpuree ipv met knolraap en bloemkoolpuree en voor mijzelf vaak pastinaak met bloemkool ipv knolraap en bloemkool.