Huggybird Lekkere koolhydraatarme recepten die makkelijk aan te passen zijn voor als je wel koolhydraten eet.
Blue Leuk!! Ik lees mee. Volgens mij heb je ook weleens een gerecht gedeeld met kip en bloemkool curry, die hebben wij toen regelmatig gegeten! Echt lekker.
Zonnebloem Huggybird helaas vergeten een foto te maken maar wij hebben deze soep net gegeten! Het was heerlijk!
Uilenmama Huggybird Ik heb dit recept gisteren gemaakt. Alleen ietjes anders omdat ik sommige ingrediënten niet had. Maar het was erg lekker, ik at het met bloemkoolrijst en de rest met zilvervliesrijst.
Zonnebloem Wat ontzettend lief van je dat je dit wilt delen! Aanstaande week ga ik direct een paar recepten proberen! 🥰
Mamabeertje En waar zijn al die 'enge ingrediënten' waar jouw familie zich zo druk om maakt? 😉 Het meeste lijkt me heel lekker. Ik hou alleen niet zo van garnalen en tonijn.
Huggybird Mamabeertje geen idee 😂 ik denk dat ze bang zijn om vers en zo onbewerkt mogelijk te eten…. Ergens niet van houden kan altijd, er is ook genoeg te eten zonder tonijn en garnalen. 😄
Huggybird Zonnebloem jaaa die is lekker he? ☺️ fijn dat jullie m ook lekker vonden. 🤗 Hebben jullie hem nog wat dikker gemaakt? Ik doe er altijd knolselderij bij in want ik hou van dikke soep 😋