Lisa280887 Lief dat je er naar vraagt. En ook wel toevallig: Morgen is I* (en L natuurlijk ook) jarig. Weet niet waarom maar gaf me gelijk kippenvel dat ik dit topic nu omhoog zag komen. Positieve kippenvel!
Om verwarring te voorkomen: mijn man is destijds vreemdgegaan. We waren elkaar echt helemaal kwijt. Eenmalig, maar hij heeft wel getwijfeld om het te proberen met haar. Daar draaide hij snel in bij maar toen zag ik het niet meer zitten. Maar sinds half februari gaat het weer heel langzaam de goede kant op. We zijn van mening dat het weer goed kan komen en willen daar allebei echt ons best voor doen. Dus we zetten langzaam stappen. En dat is echt heel langzaam hoor (wat van mijn kant komt en hij respecteert). Begin deze maand hebben we voor het eerst weer even fijn geknuffeld op de bank bijvoorbeeld. Maar het feit dat we het allebei willen en langzaam mijn vertrouwen terug komt, is wel heel fijn. We gaan zien hoe het loopt.
Verder gaat het ook wel goed met ons. Natuurlijk ups en downs. Gevoel van oneerlijkheid en alleen maar denken ‘waarom?’. En morgen, dat is ook zo’n dubbel gevoel. Kan echt moeilijk mijn gevoelens plaatsen dan. Maar over het algemeen gaat het goed! 😊
(En fijn jou weer terug te zien hier!! Ik lees altijd stiekem je berichtjes mee op zp 😅)