PenK Ik kan de juiste woorden niet vinden.....wat oneerlijk.....wat een inmens verdriet. Gecondoleerd
Snoeki Heel veel sterkte met dit verlies er zijn inderdaad geen woorden voor. ik had zo gehoopt voor jullie dat het anders was afgelopen.....
Meca Ik ben er stil van, had zo gehoopt na je eerste bericht dat dit jullie een tweede keer bespaard zou blijven. Gecondoleerd met het verlies van jullie dochter. Heel veel sterkte gewenst ❤️
Adje Ik zie net pas dit topic en wat een verschrikkelijk nieuws. Onbeschrijfelijk... Er zijn geen woorden voor. Ik kan jullie alleen maar heel veel sterkte en kracht toe wensen bij die immens grote verlies.
MariMari Oh nee, wat een vreselijk bericht...wat een nachtmerrie...gecondoleerd met jullie enorme verlies en heel veel kracht gewenst...💖
Betsy Lieve Madeliefje, wat een verschrikkelijk hartverscheurend bericht. Ik wens jou en iedereen om je heen alle liefde en kracht. Ik denk aan je. 🌹
[verwijderd] Ik zie dit ook nu pas, wat vreselijk! Alle kracht, moed en sterkte bij dit immens grote verlies, ook hier brandt een extra kaars voor jullie🕯️🕯️🕯️
Wishfulthinking Oh nee😱 Hoeveel pijn kan iemand verdragen? Waarom?.. Waarom een 2e keer? Dit is gewoon ondraaglijk💔 Geen woorden kunnen deze pijn helen! Ik wil jullie heel veel kracht en sterkte toewensen🙏 in deze zware tijd waar jullie nu middenin zitten en die nog komen gaat!🕯
sleutelbloem Wat een intens verdrietig bericht, ik kan niet meer zeggen dan dat ik het vreselijk vind voor jou, je gezin, je familie en alle naasten om je heen. Heel erg veel sterkte toegewenst.
Jolene Jeetje... ben er stil van heb mee gelezen nog niet gereageerd. Heel veel sterkte en gecondoleerd met dit onmenselijke gemis 😭
aardbeitjes Mijn mamahart huilt, wat intens verdrietig. Ik kan er niet over uit en ik kan geen woord vinden dat genoeg kracht geeft om dit te boven te komen. 'Sterkte' zeggen lijkt mij niet genoeg maar ik weet het even niet anders. Sterkte
[verwijderd] Ik zie dit topic nu pas.. Maar wilde toch nog reageren.. Wat onmenselijk wat jullie moeten meemaken, geen woorden voor. Heel veel sterkte en gecondoleerd 😢
Julia80 Vind het zo afschuwelijk voor je, heb er echt vaak aan moeten denken vandaag. heel veel sterkte, alhoewel eigenlijk het niet in woorden is uit te drukken
Narcisje Ik ben er helemaal naar van... Lieve @Madeliefje06 , ik wens jou en je gezin ontzettend veel kracht toe in de komende periode. Weet dat er heel veel mensen zijn hier op het forum die aan je denken en heel veel bewondering hebben voor jou als moeder en persoon. Ik brand hier nu een kaarsje voor je lieve meisje.
Pilea Ik lees dit nu pas... Wat afschuwelijk! 😢 Ik heb niet echt de goede woorden maar gecondoleerd met dit onmenselijke verlies. 😔
Mangolicious Ooohhh Madeliefje, lees je bericht net pas. Jeetje wat verschrikkelijk voor jullie. Ik huil met je mee... Ik denk aan je... Veel sterkte komende tijd. Dikke knuffel