Sorry voor mijn uitbarsting gisteren. Ik was gisteren even helemaal bleh en raakte een beetje in paniek. Ik word af en toe gewoon gek van het feit dat ik de hele dag door stomme fouten maken. Het is gewoon super frusterend dat heel veel niet meer lukt. Het niveauverschil tussen mijn denken en het uitvoeren is gewoon echt bizar groot. Ik kan daar gewoon maar niet aan wennen.
We ademenen rustig door en we gaan gewoon weer verder. Ik ga dat hele stomme lootjestrekken.nl loslaten en ga niet meer op de website kijken. Ik laat het inderdaad gewoon via @vulpen verlopen.
@Vulpen ik heb nogmaals naar mijn pb’s naar jou gekeken. Dit klopt toch? Er staan toch dezelfde namen bij het adres en in de ‘hobby’s en interesses’? Ik vertrouw mijzelf soms gewoon niet meer 🫣
Wat betreft oorbellen. Kind C kan alle oorbellen dragen. Dat is het kind dat heeft opgeschreven van grote gouden sieraden te houden (dat heeft ze dus duidelijk niet van mij). Kind I heeft een allergie en voor haar zijn oorbellen niet handig.