Toch6 Trees1 en Trees2 moeten zo ook nog even hobby's etc doorgeven. De rest heeft het gedaan.
Dat is al gedaan π¬. Dat is dus niet zichtbaar?
Toch6 Misschien de meiden even laten meekijken? Misschien dat hun zien waar het fout gaat?
Dochter heeft meegekeken, maar ik heb schijnbaar iets van 10 verlanglijstjes aangemaakt en bij meerdere heb ik wat geschreven. Ik dacht dat het niet op werd geslagen en ben dus elke keer weer opnieuw begonnen. Ook de meiden staan hier tussen, maar we weten niet of het bij de juiste persoon staat en we kunnen de overtollige lijstjes ook niet meer verwijderen.
Vulpen of je zet hier gewoon los neer wat hun hobby's/interesses zijn. Adres kan je dan aan mij sturen en dan pb ik die wel door.
In hun verhaaltjes hebben ze ook best wel persoonlijke info. staan. Ik stuur deze ook wel even pb naar je samen met het adres. Gelukkig heb ik voor de zekerheid wel screenshots gemaakt, omdat het bij mij ook al niet lekker liep. Degene die hen hebben getrokken, kunnen jou dan weer pb-en.
Ik raak hier dus echt gestrest van, omdat ik weet dat het niet ingewikkeld is, maar ik er desondanks toch geen snars van snap π«£