Marshmallow Ik heb het nog een keer nagevraagd aan T en hij doet ook mee. Hij is net 10 dus ik zal hem ook wel meehelpen 🙂
Pimpelmeesje Toch6 Moet ik bij lootjes trekken alleen even eigen gezinsleden uitsluiten Dit kan ook binnen lootjestrekken.nl zie ik nu:
Toch6 Pimpelmeesje ja weet ik 🙂 in de familie sluiten we eigen partner bijvoorbeeld uit. En bij 1 zusje mn moeder omdat zij zusje moet helpen
Trees Toch6 wat is handig, dat we de e-mail adressen van de kinderen naar jou sturen of is er een handiger manier?
Uilenmama Trees Mijn dochter heeft nog geen email adres. Maar ze kan die vast van haar vader "lenen".
Toch6 Trees hm ik dacht gewoon net als bij onze swap, alleen dan bij jou trees1 e trees2 en dan kan je zelf bij het lootje trekken een emailadres invullen Uilenmama die van jou kan ook. Ik had vorige jaren ook meerdere lootjes op 1 mail
Trees Toch6 ik krijg dan drie accounts onder mijn naam? Of hoe werkt dat dan? En hoe weet degene die trekt, wie dochter 1 en wie dochter 2 is? Kunnen ze ieder apart nog wel iets van hobby’s en interesses invullen, want anders lijkt het mij heel lastig, omdat de kinderen elkaar onderling niet kennen.
Toch6 Trees hun hebben wel mailadres denk ik? Dan kunnen hun bij lootje trekken hun trees1 of trees2 aanklikken en dan bij hun gegevens eigen naam etc. Hier doe ik met trekken Toch2 en Toch3, L kan daarna eigen emailadres invullen, E gaat op mijn mailadres.
Trees Toch6 lukt het nu wel? Je bent niet de eerste bij wie het niet lukt vandaag. Ik heb denk ik het hele forum geblokt 😂 Toch6 dat moet lukken denk ik!
Toch6 Als N slaapt zal ik proberen de lootjes te regelen. Voor hun verder dezelfde regels als bij ons? Denk dat geen alcohol etc voor zich spreekt 😉
Trees Hier doen we het later even. Jongste wil graag haar eigen lootje trekken, maar zit net midden in een heftige migraine aanval. Ik ga nu maar even niet aan dat arme hoofd van haar zeuren 🫣. Het wordt dus vanavond of morgen. Dat maakt toch niet uit?
Toch6 Trees ah sneu, beterschap! Lekker pas laten trekken als ze zich weer mens voelt hoor. Ze kan nu toch niet nadenken wat ze wil gaan geven etc. En ik weet niet of ze hier vandaag wel invullen wie ze zijn, leeftijd, hobby's etc