iMoeder ik vind D66 ook nog het meest realistisch en een iets kleiner budget (overigens nog steeds achterlijk hoog volgens doorberekeningen).
Waar ik weer tegenaan loop, is dat D66 behoorlijk pro een nog meer verenigd Europa is. Meer nog dan pvda/gl. Mijn man werkt voor de eu en is vaak in Brussel. Serieus wat een puinhoop is het daar. De één na de andere onlogische en/of geldverspillende beslissing wordt daar genomen. Als je denkt dat het niet erger kan, wordt het erger. Ik heb daar weer weinig vertrouwen in en wil niet daar nog meer beslissingen voor ons land worden genomen door een stel egotrippende leeghoofden in Brussel.
Ergens moet ik compromissen gaan sluit, maar ik weet nog niet op welk punt. Ik twijfel nu zelfs over het CDA als mogelijke optie, terwijl ik mij eerder niet kon voorstellen dat ik deze überhaupt zou meenemen in mijn overwegingen. Hun plannen en budget vind ik echter weer wat realistischer dan D66 en PvdA/GL , maar ook daarbij stuit ik weer op een paar harde no go’s (los van die gluiperige bontenkwal).