Trees wat de andere 363 dagen per jaar het meest praktisch is
Het is wel 2x per jaar een week ofzo, en misschien als brexit minder irritant wordt dan wat meer, maar ik vind het nog steeds niet een reden om voor dat af en toe de indeling andersom te doen inderdaad..
Trees Edit: ik vind de schuifdeuren leuk, zodat je die ruimte ook bij de vide kan betrekken. Dat maakt het naar mijn idee wat ruimtelijker. Ook een handige puber/ game ruimte tzt 😝
Die schuifdeuren komen er omdat dat mijn domein is, waar C niet mag komen. Ik vind een avontuurlijk kind icm hekjes waar je vanaf de woonkamer is zou kunnen springen nog steeds een eng idee 😂 er komt dus een slot. Ook wel handig omdat mijn boekencollectie niet per see helemaal kindvriendelijk is.
Toch6 Moet de vloer gedaan worden? Want wat voor omdervloer je er in legt scheelt al heel veel qua geluiden
Ja dat is wel waar. Maar ik weet dus niet hoeveel je daarmee precies kan bereiken.. je hoort nu elke kruimel vallen zegmaar. Het is alleen hout en isolatiemateriaal.
Ik ga even op een rijtje zetten waarvoor ik allemaal opbergruimte nodig heb, dan kan ik mss wat beter inschatten.
Een bedbank op Cs kamer die we kunnen verplaatsen voor de logees kan natuurlijk ook. Sowieso bed vervangen voor een bedbank of opklapbed zou ruimte maken 🤔